Birka med de bästa

Usch, nu sitter jag här igen vid min lilla dator, när jag egentligen borde plocka fram lite kläder till kryssningen i morgon. Jag gillar verkligen inte att packa och väntar alltid till sista stund, men nu måste jag nog sätta fart.

Jag är i alla fall nöjd med mig själv eftersom jag gick och tränade efter jobbet fast jag var supertrött. Det blev som vanligt 5 km på löpbandet och därefter styrketräning.



I morgon sticker jag och över 10 arbetskompisar iväg med Birka Paradise, och på lördagen ligger jag förhoppningsvis och slappar vid detta bad, bastar lite och mår allmänt bra.

Nu MÅSTE jag verkligen rafsa ner lite grejer i väskan, måla naglarna, ladda kamerabatteriet osv.
Ha en riktigt skön helg och så hörs vi säkert på lördag kväll.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Trevlig resa!

2011-02-17 @ 22:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0