Kusin vitamin

Ja, min kusin Carina är en jäkla vitaminkick och jag önskar att ni alla hade en sån. När vi ses är det skratt från början till slut.
Pga familj, barn eller vad det nu var så hann det gå massor med år utan att vi sågs, men när vi väl träffades igen tror jag att det blev en smärre chock för hennes fina son. Han har nog aldrig hört två tjejer/tanter garva så högt och mycket. Hihi!
I lördags hade vi förmånen att få besök av Carina, Micke & Gabbe och mina "positivbatterier" är rejält laddade nu. :-)


Två sköna killar...


...och två ännu skönare tjejer, hehe.


Eller, kanske bara den ena! En verkar ha ballat ur.


Åsså blev det allsång...


...till Christer Sjögren i Mellopausen.


L & "Vitamins" snygging till son.


Carina! Hälsa dina killar och tacka för en lördag som jag lever på länge.
Men jag accepterar inte att det tar ett år innan vi ses nästa gång! Comprende?!


Kommentarer
Postat av: Carina

Hej Och tack så mycket för en superkväll! Som du säger, den lever man länge på! Men vem är den där människan du har brevid dig på alla bilder?!Den där flinande människan med dubbelhakor menar jag ha ha ha...

Oj ja vad kul vi hade, men tror inte skrattandet var värst...riktigt "rädd" blev Gabriel först när du och jag började dansa ha ha ha ha....Men det bjuder vi på ! ;) Självklart ska det inte gå så långt tid till nästa gång, det ska vi se till. Och framför allt så tar du och jag en lunch snart!

Kramar till er alla från oss alla :)

2011-02-15 @ 14:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0