18+19 år

Vilken känsla det var när jag gick hem från jobbet idag, nästan bar asfalt hela vägen (om än väldigt blöt).
Jag älskar ju vintern och all snö och trivs som bäst när det är runt minus 10 grader. När det ligger runt nollsträcket och ömsom töar, ömsom fryser på är jag inte helt nöjd, för jag hatar verkligen halka.
Men peppar peppar...så har jag inte ramlat ännu den här vintern. Hoppas jag slipper också!

I helgen blev det inte mycket till några promenader i halkan i alla fall. Jag städade och fejade inför lördagen då vi skulle fira både Emma som fyllt 18 och hennes fina kusin Rebecka som fyllt 19.
Det blev en supertrevlig lördag!


Vi började med lite bubbel och fyllda krustader, mums!


Två fina kusiner, Moa & Emma.


Jag lyckades också fastna på en bild.


Moa & Molly


Våra fina jubilarer, Rebecka & Emma.


Rebecka hade med sig supergoda och fina tårtor.
En till sig...


...och en till Emma.


Två hårdingar till brudar och en mormor som också vill vara med på bilden :-)


-Gör en ful grimas Moa!


Min mamma är mormor till Theo, Moa, Emma (och Tessan som inte vill vara med på bild).


Sonia är mormor till Rebecka (och till Mikaela som tyvärr var sjuk i helgen).
Men Sonia är farmor till Emma & Therese. Komplicerat eller? nej jag tänkte väl det!


Ja, se dagens ungdom!


Härlig gemenskap.


Det var ännu en härlig familjefest där samtalen aldrig tycks ta slut och jag njöt av kvällen.
Men nu har måndagen mer eller mindre tagit slut och det är dags för mig att dansa breakdance på kudden.
Vi hörs säkert i morgon.

Sov riktigt gott nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0