Leva Livet

Det är söndag och barnen har ångest eftersom jullovet är slut nu, skolan börjar i morgon!
Jag däremot har ingen ångest alls. Jag har haft en kanonskön ledighet, ända sen i onsdags efter lunch.
Jag har hunnit slappa, städa lite, promenera med L ett par gånger och ätit en massa gott som vanligt.

I fredags var vi och tittade på Leva Livet  (musikalen med 80-talshits) på China Teatern.


Det var ensemblens första publikrep innan premiären den 13 januari. 
Det var jättetrevligt och showen innehöll en del överraskningar, och en del förväntat. Malena Laszlo sjöng fantastiskt, Christine Meltzer var jätterolig och Linus Wahlgren var både snygg, vältränad och proffsig.


Bitte, Hasse & Lasse.   (Längst till vänster syns Emma & Filippa)




De coola brudarna Emma & Filippa.


Vi ska på musikal.


Och jag med.


Skitlycklig!


Efter showen gick vi till T.G.I. Friday´s och tog oss en liten matbit. De har grymma bruschetta där, mums.


På väg hem träffade vi en dyster snögubbe...


...som Emma & Filippa försökte muntra upp.

Det var en urmysig fredag som avslutades hemma i soffan med lite vin och en massa prat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0