Halv åtta hos Sonia

Igår kväll, efter några svettiga timmar i tvättstugan, tog jag, L & Tessan en promenad hem till världens bästa svärmor.
Vi packade vår "dramaten" med kött, bea, vitlökssmör, färskpotatis, sallad, vin, bananmuffins med chokladbitar och vår elgrill och traskade iväg.
Väl hemma hos henne satte jag & L igång med maten, medan Tess & Sonia spelade kort. (Jag tror att Tessan fick stryk hela tiden i "vändtian").


Vi åt gott grillat kött och efter maten blev det kaffe med muffins plus att Sonia hade bakat en supergod rulltårta med ananas och grädde i.

Vi hade en jättemysig söndag, och jag lovar att det var skönt med ännu en promenad (hemfärden) när magen stod i fyra hörn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0