Hej hej, här har ni mej...

...en semestrande tjej!

Vi har varit på landet i Finland i två veckor och långt ifrån datorer, mobiler, TV och allt vad teknik innebär.
Jag som brukar få Facebook-abstinens om jag inte fått "kolla läget" på en hel helg, har ännu inte varit inne på FB, trots att jag kom hem igår morse.
Men mina älskade bloggare var det svårare att hålla sig ifrån, och L är måttligt nöjd på mig nu när jag suttit i timmar och läst mig igenom allt jag missat. ;-)

Jag kommer att lägga in lite bilder från vår semester så småningom, men först kommer svaret på min "kändisspotting", som nog var det sista inlägget jag gjorde innan jag lämnade civilisationen.


Alla kanske inte vet vem den "skallige" killen är, men han heter Micke Bolyos och den blonda nacken bredvid är ingen mindre än hans egen Marie Fredriksson. Och det är väl knappast någon som missat vem denna duktiga sångerska är!

Så nu vet ni svaret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0