Mats Ronander och lite kändisspotting

Vi har semester och igår hade jag & L en riktig toppendag, även om den blev väldigt dyr. Men det var det värt!


Jag var tvungen att stanna till vid tistlarna igen, på väg till stan.


Vi började vår heldag på Texas Longhorn vid Slussen.
Beställde in en hel kanna (svindyrt) med Frozen Margarita, men herregud vad gott det var.


Stötte på den här snubben på väg mot Gamla Stan. När jag tog fram kameran riktade han pistolen mot mig, lite läskigt även om han log.


Ser lite frusen ut.


Lilla bebisen.


Vi har mött upp grannarna för en tur med S/S Blidösund.


Först lite sill & nubbe...


...och sen en skön spelning med Mats Ronander.


Glada Bitte!


Det ligger inte för mig att smygfotografera kändisar, men här fastnade ett par bakhuvuden av en slump.
Någon som vet vilka som är ägare av det blonda respektive det skalliga huvudet?


Två killar som åkte bakom oss och säkert smyglyssnade på Ronander. :-)


I pausen passade vi på att lufta oss lite ute på däck.


Vissa "luftade" sig mer än andra.


Redo för Ronanders skönsång igen.


När båten lade till ville vi inte åka hem, utan avslutade med ett par glas på nåt ställe precis bredvid "Zummen".

Vi hade en superhärlig dag/kväll och i morse var det riktigt tungt att komma upp klockan 6 för min simtur.
Men jag lyckades!!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Ah av mysigt ni verkade ha! ah jag saknar er nar jag ser bilder pa er!!

Love you mami o papi!! <3

2011-07-07 @ 15:10:17
URL: http://lasbrunettas.blogg.se/
Postat av: Vera

Men hallå??!!

Vilka är Blondie och Skalle-Per då?

Jag och Katarina behöver hjälp med sånt här!

2011-07-13 @ 14:05:57
URL: http://veronicawallman.blogg.se/
Postat av: Sorki von Mattern

Ser ut som ni haft det najs! Måste bara påpeka att Blidösund är en ångare: S/S Blidösund mao ;-)

/Sorki

2011-07-30 @ 11:47:44
Postat av: Helena

Tack för upplysningen Sorki! Jag har ändrat nu.

:-)

Ha det bra.

/Helena

2011-07-31 @ 21:02:58
URL: http://helenanygrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0