Skitjobb

Det är semester, solen skiner, Lasse har köpt en Thermocell (mot myggen) som verkar fungera, och:


Jag målar dasset!


Det närmaste glamour jag kommer är nog min Wallmans t-shirt som jag har under målarskjortan.


Jag och L firar semester på olika sätt, hihi.


Även dassmålerskan har fått sig en liten vätskepaus och i Finland slinker en och annan Lonkero (Gin Long Drink) ned.



Dasset var verkligen i behov av en uppryckning och om sanningen ska fram så tyckte jag att det var riktigt kul och mysigt att måla.
Målningen dag två var ännu roligare, för då hade vi varit i stan och investerat i ett par sköna högtalare som vi kopplade in i L:s iphone och då blev det verkligen PARTY!!!
Hann inte med någon efterbild, så det får ni se nästa år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0