Akon-Angel

Idag har jag; simmat, jobbat, shoppat lite smått på rean, köpt solskydd till "Spanien-Emma", lagat mat tillsammans med L, pratat & skrattat med mina tjejer, kört en tvätt-och diskmaskin, kollat på Lotta på Liseberg och sjungit med en del, målat naglarna i ny färg, och nu sitter jag och lyssnar på youtube.

Förr hade man så himla bra koll på musik, men nu hör man en bra låt och har ingen aning om vem som sjunger.
Då är det tur att man har duktiga döttrar som har koll.
Jag sa till Emma: -Vad heter den där killen som sjöng så bra på Victoria´s Secret-showen?
Hon visste direkt vem jag menade och nu lyssnar jag på Akon-HÖGT!!!


Kommentarer
Postat av: Christina

Jättebra, men varför tänker jag bara på Sunrise Avenue och Hollywood Hills när jag lyssnar på den?

Det finns något gemensamt.

2011-06-28 @ 16:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0