En stund för mig själv

Hur mår ni i värmen?
Jag mår toppen, även om jag är lite varm och halvklibbig. Men tänk vad skönt det är att bara kliva i skorna när man ska till jobbet, utan att behöva ta på sig jacka eller nåt.
Och ni kan inte ana hur underbart det är klockan 6 på morgonen när jag simmar min kilometer.
Jag är så sjukt trött när klockan ringer, att det känns som kudden sitter kvar i ansiktet på mig när jag traskar ner till badet. Men det är värt varenda missad sovminut, tro mig!!!


En liten stund för mig själv i lördags morse.


Eller kanske inte helt själv då!
Men så här ser det inte ut på vardagarna när bara vi morgonsimmare får komma in. Då är vi runt 25 personer i poolen, inte på gräset, och vi har det så tyst och skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0