Söndagens båttur

I söndags passade jag, L och Tess på att åka ut med båten i det fina vädret.
Det visade sig dock vara väldigt blåsigt ute på Mysingen och jag har skitont i min ena skinka efter den skumpiga färden, hihi.
Båtturen gick till min bästa vitamin Carina och hennes familj på Muskö.
Tyvärr tog jag inte fram kameran en enda gång under vår kväll, men det är lätt hänt när man umgås med Carina & Micke. Man har så jäkla kul att allt annat glöms!
Men ett par före/efter-bilder tog jag:


Tess ligger och njuter av solen i väntan på att båten ska bli startklar.


Dags att packa in oss och sticka.


Det är måndag och vi ska bege oss hem igen.



Lasse stack vidare för en segeltur med sina arbetskompisar och en skön kväll på Utö.


Medan vi andra fick åka riktigt ståndsmässigt till Årsta Brygga, för att sedan åka buss, pendel och t-bana hem.
Jättetrevlig hemresa med vacker utsikt, speciellt för mig som alltid åker tunnelbana under jord.

Carina & Micke! You are the best!


Kommentarer
Postat av: Carina

No You are! <3 Vi ser fram emot Molpebesöket ! ;)

2011-06-08 @ 09:57:17
Postat av: Helena

Vi med, blir ju skitkul!

Jättekramen.

2011-06-08 @ 11:15:08
URL: http://helenanygrund.blogg.se/
Postat av: Pauline

åhåå vad mysigt, vill också åka båt!

2011-06-08 @ 12:15:30
URL: http://paulinelinis.blogg.se/
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Härligt att vara ute på sjön!

2011-06-08 @ 12:22:36
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0