Hemma hos Kaj

Efter jobbet igår gjorde jag, Katarina och Stina en liten avstickare till Hemma hos Kaj och tog ett glas rött innan vi åkte hem. Ett jättetrevligt och gemytligt ställe som också har väldigt god mat enligt hörsago. Jag hade gärna suttit kvar där en längre stund, om inte mina tjejer väntade hemma på mig för en skön tjejkväll med pizza, godis & film.


Soft veckoavslutning i Sjöstaden med kanalen i bakgrunden.


Jag tror att Hemma hos Kaj firade St. Patrick´s Day på torsdagen.


Det är inte många som fixar att ha sällskap medan man sitter på toa, men här finns en fin "besöksstol".
Klarar du det?


Man kan ha med små bebisar också, för om man fäller ner skivan i det gamla skåpet har man genast ett tjusigt skötbord.


Vill bebisen inte ligga still medan du byter blöja finns det roliga saker att titta på.
Byta blöja, hmm, det var väääldigt längesen någon av mina tjejer hade blöja.


Idag har jag varit på Bromma Blocks för första gången och blev glatt överraskad. Namnet klingar inte glamour, men jäklars vad stort och tjusigt det var där inne. Det var så fint att jag nästan kände mig lite malplacerad, men jag lovar att det inte hade varit några som helst problem med att göra av med pengar om man hade ett överflöd av dem.
Så mycket glamour mer än en svart eyeliner blev det inte, bara en massa spidermangrejer till min söta systerson som fyller 4 år i morgon.


I morgon blir Theo stora killen.

Vi handlade lite mat också när vi var vid Bromma Blocks. Lata som vi är blev det laxbakelse, räkbakelse och till det kommer en iskall Chardonnay att serveras.
Kvällens underhållning blir nog Körslaget och efter det kommer vi troligtvis tvinga Tess att spela lite kort med oss, hehe.

Nu är det nog dags att plocka fram lite smaskens, så ha en riktigt härlig lördag.

Kraaaam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0