Högsta vinsten

Tjohoo, jag blev så jäkla glad när jag var klar hos tandläkaren i morse att det kändes som om jag hade vunnit högsta vinsten!
Fyra röntgenbilder, lite laserblästring av tandsten, putsning och koll och sen sa Jörgen:
-Då ses vi om ett år igen då!
-Men hur är det med visdomstanden då? Förra året sa du att vi kanske måste börja ta bort den,
undrade jag.
-Det är inga förändringar så vi kan vänta ett år till,
sa Jörgen.
Jag gick glatt ut till receptionen för att betala, för jag behöver ju inte komma på ett år igen, och då säger de att det kostar 450kr!!!
Snacka om överaskning åt rätt håll, för jag brukar betala närmare 800kr för undersökningen.
Jag köpte genast en latte (för att bättra på tandstenen, hihi) och en trehörning för att fira. :-)

Och på väg hem från jobbet blev det mer fira av:


Supergoda semlor från Gateau. (Nyttiga som tusan och säkert gjorda på yoghurt, hehe).
Men är det Fettisdagen så är det.


Och eftersom det är internationella kvinnodagen idag så slog jag till och köpte ett nagellack till mig själv, som lite hastigt slabbades på mina stumpar till naglar (jag biter inte, de är bara sköra och klena).

Ha en fortsatt fin dag alla tjejer (och killar).


Kommentarer
Postat av: Elvira

Härligt, grattis till att inte ha blivit ruinerad hos tandis :) ... Snygga naglar och snygg ring.



Kram Elvira

2011-03-09 @ 21:32:31
URL: http://elviraspekulerar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0