Montazami och berikat liv

I torsdags gjorde jag något som jag aldrig gör i vanliga fall, jag hade en nästan "blind date".  :-)
Jag har några bloggar som jag läser kontinuerligt och min favoritbloggerska heter Louise och är helskön. Hon skriver roligt och bjussar på sig själv och får mig att le flera gånger om dagen. 
När hon då slängde ut frågan, på facebook, om någon ville följa med på Ameliamingel med visning av Maria Montazamis väsk-kollektion var jag inte sen att haka på.
Så vi träffades (jag kände igen henne direkt även om hon är ännu sötare i verkligheten än på sina bilder), drack ett par glas vin, klämde och kände på Montazamis väskor, fick vår goodiebag, smygkikade lite på tre av de svenska hollywoodfruarna som också var där, och gick sen till "Donken" och babblade en stund.
Inte hade jag en aning om att min torsdag skulle bli så här trevlig när jag vaknade på morgonen!!!
Här kommer några bilder och de flesta är lånade från Louise blogg.


Det där hundkopplet måste man ju prova...


Hmm...jag har ju ingen hund, men jag kan kanske koppla fast L med det.  ;-)


Söta Louise med väskan som blev både min och hennes favorit. Var dock inte riktigt nöjd med längden på axelremmen.


En vit väska är ju fräscht på sommaren, men hur länge är den det?
Och den här modellen är ju i största laget. Ju större väska, desto mer "skit" kan man trycka ner i den.


Har man en fashionblogg så har man.


Det bjöds på vin och goda röror från FoodForLife.


Vi är väl typ de första någonsin som tar en "egobild", eller...


Sa jag att jag fullkomligt ÄLSKAR goodiebags!!??
Denna goodiebag var en söt prickig väska med de två senaste Ameliatidningarna, två olika armband, mascara, handkräm, kroppslotion och en liten Bity.
Eftersom jag är dålig på att dricka vatten och märker av det genom huvudvärk, så ska min bity signalera var tredje timme och påminna mig om att dricka ett härligt glas H2O.

Louise! Tack för en supertrevlig kväll, och glöm inte att ta med din bity om dagarna från och med nästa vecka.
Din kanske ska signalera detta: -Du kan Louise!!!

Puss!



Kommentarer
Postat av: Louise

Jag har glömt läsa här ju! Det har varit så mycket bråk i min egen blogg att jag liksom tappade fotfästet för en stund haha. Tack själv för dejten och förlåt igen för att jag vimsade runt innan jag hittade ;) Vi får snart ta och göra om det, med eller utan Montazami. Puss o kram

2011-03-26 @ 22:38:30
URL: http://blogg.amelia.se/big-ass-fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0