The way back

God morgon, det är onsdag och ett strålande väder ute.
Jag känner att det snart börjar närma sig en tur till källaren och byta ut vinterskor och jackor mot tunnare saker, härligt.
Nu ska jag fixa mig i ordning och sticka till jobbet.

I kväll blir det bio och det är alltid trevligt. Det är vår leverantör av kontorsmaterial till jobbet som bjuder mig och en vän på film, popcorn och dryck. Jag tackar aldrig nej till gratis, hihi.
Så jag och L ska se denna film:


Bilden tilltalar mig och verkar vara en film i min smak, men vi får väl se.

Dags att bege sig...
Så ha en njutningsfull onsdag nu.
Kram!


Kommentarer
Postat av: Elvira

2011-03-23 @ 08:36:49
Postat av: Elvira

Ser ut att kunna vara en bra film, recension sen då tack :) .. ha en fin onsdag du också.



Kram Elvira

2011-03-23 @ 08:37:53
URL: http://elviraspekulerar.blogspot.com
Postat av: Josefin -Happy Days-

Tack, ja det var pilligt o tog sin tid men det var som sagt var bara roligt.



Mångra kramar, hoppas du får en fin dag!

2011-03-23 @ 12:52:11
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0