Skensjuk

Den här veckan har jag blivit mer och mer täppt i näsan för varje dag, och i eftermiddags var jag så tilltäppt i nosen och vattnig i ögonen att flera stycken frågade om jag var sjuk.
Men nej, jag är inte sjuk och känner mig inte det minsta krasslig.
Här har ni orsaken:


Liljor är fina men luktar skit rent ut sagt och jag tål dem tydligen inte.

Trots att jag inte var sjuk på riktigt blev det ingen träning idag. Jag hade totalt glömt bort att jag skulle på Tessans föräldramöte i skolan. Typiskt, när jag var så laddad för löpning på bandet!

Och det behövs VERKLIGEN extra mycket träning nu när vi har köpt in en Dolce Gusto-espressoapparat till kontoret.


Här kan man fixa massa "godis" som; Cappuccino, Latte Macchiato, Café au lait och mycket annat.


Mums! Men det får inte bli nån vana att dricka en sån här varje dag, utan jag får nog hålla mig till fredagar.
Och som av en händelse är det ju fredag i morgon, vilken tur.

Efter fredag kommer lördag och då är det Mellofinal!
Vad spännande det ska bli. Vilka tre kommer i topp tror ni?

Här har ni min topplista:
1. Eric Saade   (för att alla tonårstjejer tycker att han är så snygg, och så har de mobiler och röstar som fan)
2. Swingfly       (för att det är en grym låt)
3. The Playtones (ytterligare en grym låt)


Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: joanna- Att leva med Aspergers syndrom!

Nu är det frågestund på min blogg!

ställ en fråga och bli länkad in för mina 400-600/unika läsare/dagen:)

http://domkallarmighannes.blogspot.com/2011/03/fragestund.html

2011-03-11 @ 19:43:58
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Svårtippat i år tycker jag. Eric Saade kommer säkert att få många småtjejröster, men vinner han? Jag tycker det är en kopia av Lili o Sussis nån gammal låt.Skrällvarning för The Moniker, vad som helst kan hända.Men Danny kan åka hem, har inte sett nåt mer konstlat och, kolla in byxhänget! Snyggt? Inte. Jag vet att det är inne, kollar Fashion TV för jämnan men fy attan va fult! Och vad säjs om Sara Vargas låt, störtskön, tänk om det hade varit en bättre artist.Och Sannas låt blir bättre o bättre ju mer man lyssnar. Playtones gillar jag inte, men rapplåten är helt OK. Snart vet vi. Ha de gött och hälsa the family!

2011-03-12 @ 16:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0