I told you

Jag sa ju det, att Eric Saade skulle vinna Mellofinalen! Visst, han är jätteduktig, men ingen speciell låt som vi kommer långt med i Düsseldorf.
Annars tycker jag att denna final var den bästa någonsin, inte en enda låt som jag skulle skämmas över att skicka iväg till Tyskland.
Och nu väntar jag på att en viss person ska förstå att jag skulle bli oerhört glad av att få en väldigt speciell cd i present ;-)



I fredags tog jag hem detta gamla fat från lagret på jobbet. Lagret skall storrensas och fatet var ett av många som skall slängas. Tänkte att jag skulle försöka putsa upp det, och det har jag gjort nu.


Jag lyckades "blanka" till fatet skapligt, och nu blir det mycket lättare att välja ring på morgnarna.
Fint va!?

Nu är jag sugen på nåt gott, så jag måste dyka in i skafferiet och kolla. Annars får jag nog muta Tess så att hon går och köper en Ben&Jerry till mig. Jag är rätt säker på att det är B&J min kropp suktar efter just nu, hihi.


Kommentarer
Postat av: Elvira

Snyggt fat! Haha, jaså du jobbar på Wallmans, hmm nåja, skickar du biljetter så kan jag väl överväga att gå på Wallmans Salonger S ;) .



Skönt att se att vi är fler som inspireras av inredningstingarna mm. men inte får något gjort själv.



Kram på dig!!

2011-03-13 @ 17:51:51
URL: http://elviraspekulerar.blogspot.com
Postat av: Sandra | Inspirera Mera

Vad fint du fixade till fatet!



Svar:

Vad spännande! Kan tänka mig att det var mycket roligare att se finalen om man känner dem som är med.

2011-03-15 @ 14:50:18
URL: http://inspireramera.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0