Sprängda öron

AIK har nyss vunnit med 4-1 mot HV71 (i hockey) och L har gapat så mycket under matchen att jag är lomhörd men glad.
Vi bor ju i "AIK-land och håller så klart på de svartgula spelarna.

Känner mig lite mör i benen efter 7 km på löpbandet idag. Jag hade bara tänkt springa 5 km men fastnade i ett intressant program på tv:n, Barnen som överlevde Hitler, och kom in i andra andningen. Det var hög musik på gymmet och inget ljud på tv:n, men programmet var textat och riktigt fängslande.

Nu ska jag nog ta och bädda rent och lägga mig och läsa min skitdåliga bok, men jag ska f*nimej ta mig igenom den.

Här kommer några bilder från i fredags som jag glömt att visa. Redan på morgonen bestämde vi oss för att fira in helgen ordentligt, så när vi slutat för dagen plockade vi fram lite smått & gott ur gömmorna på jobbet.


Nu e de fredasmyyyys!!!


Sött skit, men det får duga i brist på annat ;-)  Skål!


Lite bubbel, choklad, skagenröra, knäckebröd (som Magda brytit i så fina bitar åt oss) och några tjejer som inte behövde rusa hem prick kl:17 bara för att det var fredag.
Vi hade supermysigt och det blev en skön stunds nedvarvning med mycket babbel och skratt innan helgen.

Det här måste vi göra om tjejer, och det ganska snart. Men då måste vi se till att ha något godare i glasen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0