2:andra chansen

I kväll är det Mello och Andra chansen, och då vet ni att jag sitter bänkad framför TV:n.
Snart kommer Swedbergarna över till oss för lite middag, och sen drar killarna iväg till Serras för att kolla på hockey (AIK-Modo) på Kanal plus. Biljetterna på Hovet var visst slut.
Jag skulle gärna se matchen, men Mello som börjar innan matchen är slut är viktigare för mig. Och så kan jag ju inte lämna finaste Molly ensam heller. (skönt att ha någon att skylla på, hehe).

Mitt på dagen var jag och L på en riktig långprommis med Molly. Först gick vi på en rask promenad i en timme, och tog en paus vid ett kondis i Sundbyberg, köpte lite smarrigt fikabröd , och gick vidare till min fina svärmor. 
Där blev det en välförtjänt fikapaus och sen en snabb prommis hem igen.


En liten paus vid 4H-gården och kollade på Shetlandsponnysar.


Getterna (som inte är med på bild) var inte alls lika roliga, då ville Molly gå åt andra hållet.
-Molly, jag har full förståelse för det. De har ungefär samma storlek som du och samma färg, men sen har de de där jäkla vassa hornen.


På vår gård, alldeles nygjord för dagen.
(PS:Snögubben hade fått en flickvän när vi gick ut på sista prommisen med Molly, men tyvärr så glömde jag kameran då).

 
Shit vilken promenad mina plastföräldrar släpade iväg mig på. Nu är jag så tröööööött!!!


Hemma igen och nu är det Andra chansen.
En sak ska jag säga er, den här tjejen fick Mello med bröstmjölken typ.
Det syns inte så tydligt på bilden men Alina har verkligen laddat upp med lackleggings, glittertop och glitterkepa.
Strax innan 20.00 målade alla vi tjejer läpparna också, hihi!!!


Två lyckliga killar som kom hem och meddelade att det blev 3-2 mellan AIK o Modo, tjohoo!
Visst är de söta ihop!? Gissa hur många diskussioner dessa raringar har haft under över 20 års tid, man skulle kunna tro att de är gifta, och kolla outfiten!!!    :-)    Äkta kärlek!


Kommentarer
Postat av: Sandra | Inspirera Mera

Det lät som en härlig promenad!



Svar:

Ja det är läckert vilken skillnad det kan bli. Duschdraperiet är från Indien via Ilma of Sweden. Tyvärr fanns det bara i ett exemplar men hon har många fina duschdraperier.

2011-03-06 @ 20:34:40
URL: http://www.inspireramera.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0