Tjejernas & semlornas dag

God morgon på er!
Det händer inte ofta att jag hinner göra ett morgoninlägg, men idag ska jag ju vara hos tandis kl:09 och fick lite tid över.



Jag behövde ändå starta upp min lilla dator för att föra över pengar från "ajabajakontot" för att kunna betala tandläkaren. Det kom lite olägligt med kallelse till denna vecka när jag får min lön den 15:e.
Men men, det är bara att bita i det sura äpplet och pallra sig dit.
Och på tal om att bita, så kanske man borde trycka i sig en semla eller två idag, eftersom det är Fettisdagen.



Grattis alla tjejer på Internationella kvinnodagen, idag är ni värda en smarrig semla.
Ha en fin dag.

Kommentarer
Postat av: Christina

Jag har redan slukat en semla, har en kvar. Personalen blev bjudna på semlor av företaget idag, såg exakt ut som den du har bild på,och jättegoda var dom. Massor med mandelmassa och grädde. Sen fick vi också med dagens lunch, hembakta tor jag, från Mölle. Men den har jag i tryggt förvar än så länge!

Får se hur länge jag orkar hålla mej.

Må så gott på kvinnodagen!

2011-03-08 @ 12:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0