Blåbär

Tessan har önskat sig en OnePiece jättelänge, så till hennes födelsedag var det en given present, fast de är dyra som tusan. Men det var lättare sagt än gjort att få tag på rätt mönster.
Efter en hel del googlande hittade vi Ziperall som var lite billigare och jag visste direkt att Tessan skulle bli cool i mönstret Blueberry. Däremot skulle den inte levereras förrän i slutet av april, men pga av stor efterfrågan blev Ziperallen ännu mer försenad och dök inte upp förrän i tisdags.
Så stackars Tess har väntat en evighet på sin present.
Men nu är den på för jämnan. :-)


Cool tjej va!


Mitt älskade blåbär!

 


Kommentarer
Postat av: KJELLE

Jag VISSTE VISSTE VISSTE det,ALLA är djurgårdare.så jävla snygt!!!!

HA DET BÄST.

Världens bästa KJELLE

2011-05-13 @ 07:50:00
Postat av: Helena

Men fy Kjelle, det här är ett blåbär inget annat. Det där ordet du skrev vill jag inte ens upprepa här på min blogg. ;-)

Ha en skön helg

Kram H

2011-05-13 @ 10:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0