Bokningens Bodega

Vilken fredags-surprise!
Kl:15.30 öppnade Bokningens Bodega och vem vill missa det? Inte jag i alla fall!  :-)




Rosa bubbel tackar jag aldrig nej till.


Jordgubbar är heller inget jag gärna avstår.


Aga hoppade fram precis när jag skulle fotas och i hennes glas finns det bubbel kvar, eller är det hennes snygga "hylla" jag kollar in. Hihi!

Stina och ni andra på bokningen, ni är för sköna och påhittiga!
Jag hann ju bara vara med en väldigt kort stund eftersom jag skulle åka bort, men det är såna här påhittigheter och bus som gör att det är så kul att gå till jobbet.

Love you!




Kommentarer
Postat av: Elvira

Haha, underbart!



Kram på dig!



//Elvira

2011-05-30 @ 11:38:32
URL: http://elviraspekulerar.blogspot.com
Postat av: Josefin -Happy Days- *VI BYGGER HUS*

Hihi, så roligt ni verkar ha, påminner om stämningen på mitt jobb. :-)



Många kramar, hoppas din vecka börjat toppen!

2011-05-30 @ 21:47:01
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0