Det går med racerfart!

Hej på er!
Känner ni också att dagarna swischar förbi med racerfart?
Måndagen bara försvann utan att jag hann blinka och nu har en stor del av tisdagen också tagit slut.
Jag är på väg hem från jobbet för att snabbt fixa lite middag, och sen sticker vi till bästa svärmor på lite födelsedagsfika.
Egentligen fyller hon i morgon, men då ska L:s syster med familj åka bort, så vi "våldgästar" svärmor idag i stället.

Det är lika bra att fortsätta fika, för jag har ätit så mycket onyttigt i några dagar, hihi.
Hade tänkt skärpa till mig idag, men när sötisen Aga gav mig en liten Toblerone för att hon fått låna mitt SL-kort var det kört igen.
Den chokladen är ett minne blott :-)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0