Sesambröd

Idag var jag o L så trötta när vi kom hem från jobb och mathandlande, att vi bestämde oss för att slumra en halvtimme innan själva tillagningen av maten. Vi somnade båda två!
Sen satte vi igång; Tessan skalade potatis, Lasse fixade sin supergoda falukorv i löksås, medan jag bakade glutenfritt sesambröd. Blir härligt till frukost i morgon bitti. (Receptet kommer som så ofta från bloggen LisasGodbitar).
Just nu sitter jag och virkar fler änglar och har precis kollat på "Berg flyttar in".
Hoppas ni njuter av er onsdag.



Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Låter som en mysig kväll!

2011-12-01 @ 10:40:22
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Sv: Det är lite olika beroende på vilket märke det är. Jag brukar för det mesta ta min vanliga storlek. På en del plagg står det vilken storlek modellen har och utifrån det kan man göra en ganska bra bedömning över om man kan ta samma eller gå upp/ner i storlek. Skor tycker jag är normala i storleken. Jag har bara positivt att säga om leveranstid och kundbemötande de få gånger det blivit fel.

2011-12-01 @ 11:31:45
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0