Sjuk men ändå inte

Jag är "sjuk" och hemma från jobbet, vilket inte har hänt en enda gång under de 7 åren jag jobbat på Wallmans.
Men jag är ju inte sjuk i den bemärkelsen att jag är sängliggandes med hög feber, så det känns riktigt lyxigt bara.
Nu när jag sitter här och skriver känns det nästan lite "förbjudet" att vara hemma då jag känner mig oförskämt frisk, men så fort jag reser mig från stolen och ska förflytta mig ett par meter påminns jag om varför jag inte har åkt till jobbet, stön.
Men denna "invaliditet" går nog snabbt över och jag ska bara passa på att njuta nu.
Sitter med nymålade naglar och ska strax fortsätta med pysslet som syns i bakgrunden.
Ha en fin måndag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0