Söndagsbrunch

Idag har jag och Lasse festat till med en härlig brunch på Sjökrogen Pampas.
Vi bestämde redan för två veckor sen att vi skulle göra det just den här söndagen, fast då var planen att vi skulle promenera dit.
Men efter min operation (som jag har bestämt mig för att berätta om senare i ett eget inlägg) insåg vi att den där promenaden var en utopi, när jag går som om jag blivit överkörd av en ångvält. Så vi åkte bil dit och vräkte i oss en massa mat, för äta det kan jag fortfarande!  ;-)
Kalla grejer på första tallriken, varma på den andra, och den tredje innehöll äppelkaka med vaniljsås OCH kladdig chokladkaka med vispgrädde.
Tur att vi hade bilen, haha.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0