Mat eller fågelbo

Tillbaka till helgen i Torrevieja:

I söndags skulle vi äta ute på restaurang, men vi startade med en drink på nåt ställe som såg ut som ett piratskepp.
Där var det fullt utsmyckat inför halloween, och Fanny tyckte nog att det var lite kusligt med alla spindelnät och läskiga masker över allt.


-Det kändes som om han rörde mig i håret, ropar söta Fanny.


Är det min mat eller bor det någon i boet?
Det föreställer i alla fall lammkotletter och potatis. Och det verkar som om det flesta rätterna kläddes in i likadan trasselhög som vi gissar är strimlad purjolök som sen friterats.
Smaken på trasslet var ok eller snarare skräckblandad förtjusning eftersom "trådarna" spretade hit o dit och var svåra att få in i munnen.


F ville ha fruktsallad till efterrätt och detta upplägg passar väl de flesta barn som inte vill ha allt ihopblandat.


Här är förresten min & Katarinas rumskompis Smulan.
Vi passade på och gosade lite extra med Smulan eftersom hennes matte hade blivit utkörd ur sitt rum av Sverigegästerna, hihi. 
Tack snälla Fanny för att vi fick låna ditt rum några dagar.


På måndagen var det dags att packa ihop, säga hej då till familjen W och bege sig hem till kalla Sverige igen.
Tack snälla V&R för er gästfrihet!

 




Kommentarer
Postat av: Vera

De nada!

Ni är så hjärtligt välkomna tillbaka så... :-D

Nu ska jag strax köra Fanny till stallet och sen ska R och jag ta en strandprommis i soldiset. En vild gissning på att Daniel ska spela dator.

Kramiz

2011-10-30 @ 10:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0