Mer färg åt folket

Med risk för att låta lite tjatig, men flyttslitet på jobbet verkar inte ha någon ände och det är svårt att hinna med sitt vanliga jobb.
Så ni kan tro att dagarna går snabbare än någonsin nu, och det finns inte mycket mer ork än till matlagning när man kommer hem.
Hela helgen har jag försökt komma mig för att färga håret, men har helt enkelt inte orkat.
Men nu är det kris och jag måste göra det i kväll, så det får bli efter Desperate Housewifes.
Ska iväg på galej tre dagar på raken och vill ju vara fin i håret!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Själv har jag försökt komma till skott sedan semestern men inte lyckats ännu.

Lycka till med färgen och ha så trevligt på galej!



Kram Sofia

2011-10-11 @ 22:15:19
Postat av: Anonym

Som sagt, din festprisse där. Skicka över lite glamourkänsla till mig också ;)

2011-10-12 @ 11:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0