Oslagbar helg

Herrejösses vad usel jag har varit på att blogga de senaste dagarna.
Förutom att jag är totalt fast i Wordfeud-träsket så har det varit mycket kulturella inslag den sista perioden, så även i helgen.
I fredags hade vi myskväll/natt med bästa grannarna. Vi kollade på lite film och spelade spel och babblade, och spelade Wordfeud, hihi.

På lördagen mötte jag och L upp Fredrik, Sari, Maria & Carlos vid Hamburger Börs för att äta gott och se showen Oslagbart.


Glada och förväntansfulla gäster på Hamburger Börs.
Sari, Carlos, Maria, jag och Fredrik. (L håller i kameran)

Jag blev glatt överraskad då showen var så himla bra, klart bättre än jag förväntat mig.
Alla fyra artisterna var suveräna på sitt sätt.
Jag måste till och med lovorda Petra, som i min smak brukar vara lite "för mycket". I den här showen var hon briljant!
Och för att inte tala om kapellmästaren Marika Willstedt, hon måste ju vara ett musikaliskt geni!
Jag vet inte hur många olika instrument hon spelade under kvällen och hon har en underbart vacker sångröst.


Om ni har chansen tycker jag ni ska gå och se "Oslagbart".


Efter showen slank vi in på nåt mysigt hak i Gamla Stan som heter Borgmästar´n
Trots att det blev ett par drinkar där, är vi inte så suddiga som vi ser ut.   ;-)

Nu är det söndag och i morgon är en annan dag, med nya kulturella inslag.
Vad jag ska göra då får ni veta senare.  

Natti natti alla fina!


Kommentarer
Postat av: Vera

DU usel på att blogga. Jag har helt kommit av mig. Kameran utlånad i Sverige dessutom.

Kramiz

2011-09-12 @ 12:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0