Underbara regn

Gomorron gomorron alla fina och vilket härligt regn vi har idag!
Jag älskar sånt här väder, fast det är ju ännu mysigare om man hade fått stanna kvar hemma. Då hade jag tänt en massa ljus, mojsat ner mig under en filt i soffan och fortsatt läsa min bok som är så spännande.
Men i verkligheten sitter jag på tunnelbanan på väg till jobbet, med färska frallor och pålägg till världens bästa arbetskamrater. De blir så glada på måndagsmorgnar när jag kommer in på jobbet med lite frulle.
Det är en så mysig start på veckan även om det bara är frallorna och inte mig de vill åt. Hihi!
Hoppas att ni får en fantastisk dag trots att ni kanske inte älskar regnet som jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0