Maria Möller

Jag vet inte vad som hände idag!?
Som alla måndagsmorgnar handlade jag frallor till mina kollegor, vi hade morgonmöte, jag jobbade som tusan och helt plötsligt var klockan 17.00. Det var länge sen en måndag gick så himla fort.
Jag rusade till tunnelbanan och åkte hem, handlade lite mat (väldigt kulinariskt idag med korv & bröd), sen hoppade jag, L och grannen Hasse på våra cyklar och trampade in till Intima Teatern vid Odenplan.
Vi mötte upp Bitte, Birgitta & Kjelle för att se på fantastiska sångerskan/imitatören Maria Möller.


Ser ni killarna med huvudena ihop?
Där står Hasse, Lasse och Bitte (som inte syns) och spelar Wordfeud på sina mobiler.
Stackars Kjelle & Birgitta som också var med. De måste ha tyckt att vi var skittråkiga i pausen.

Men tack Maria och ni andra för en trevlig kväll.

Ledsen att behöva låta tjatig, men i morgon är det dags för nästa kulturella inslag, och det är något jag verkligen har sett fram emot.

Ni får som vanligt svaret senare.
Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0