Börja och avsluta med mysstund

I lördags var vi hos våra underbara vänner Fredrik & Sari och myste.
Jag kände mig lite småseg efter fredagens utgång med Carlsbergtjejerna, men det gick snabbt över.


Medan Sari lagade förrätten satt jag och pratade/störde henne, hihi.
Då kom de två underbart gosiga voffsingarna som F & S var hundvakter till och lade sig intill mig.
Mysstund!


Efter en grymt god förrätt hoppade vi i plurret och "bubblade" oss både utvärtes och invärtes  :-)
Det här är livet!
Lite bastu på det och sen jättegod middag och den perfekta lördagen var ett faktum.


På söndag morgon vaknade jag med en värmande kisse på fötterna, och senare nästa katt på magen.
Vilka härliga och mysiga husdjur!

Och vilken kanonhelg jag hade, helt klart en 10-poängare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0