Fullträff

Jag gör smoothie till frukost lite då och då, men framför allt på helgerna.
Det blir alltid nya smaker eftersom jag bara blandar ihop sånt som finns hemma.
Dagens smoothie blev en fullkomlig fullträff i smak!
Innehållet: banan, mango och jordgubbar från frysen, vaniljyoghurt, naturell lättyoghurt och mjölk från kylen, plus några droppar äkta vaniljarom (som jag fått i present av finaste Aga).

Enda problemet med dagens mix är att den smakar jättemycket sommar och jag önskar att jag kunde sitta ute i solen och sörpla i mig min smoothie.
Men hos mig skiner ingen sol, det är bara grått o ruggigt.
Jag får helt enkelt blunda när jag dricker och drömma mig till sommaren (eller Barcelona om ett par veckor, tjohoo).


Kommentarer
Postat av: Aga

Vad roligt att dropparna kom till användning! Kramis

2012-04-22 @ 01:09:41
Postat av: Felicia

DUU SKA TILL MIN FAVVOSTAD, ÅH. vackra stad. och det ser gotttt ut :D



puss

2012-04-22 @ 12:53:52
URL: http://fjaelkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0