Postens fel

Postens Företagscenter bommar igen både här och där, och i påsk stängdes postkontoret i Hammarby Sjöstad där jag jobbar.
Så idag begav jag mig till Globen för att lämna in lite postförskott och rek, men när jag kom dit visade det sig att det postkontoret har öppet kl:8.30-10.00 och 15.00-18.00.
Jag anlände 14.30 och vad fanns det annat att göra, än att gå in i Globen Shoppingcenter under tiden!?



Denna supersöta, lätta och skira lilla sak från H&M Conscious Collection fick följa med hem.
Den kostade endast 149 kr och av en händelse hade jag en bonuskupong från H&M på 150 kr, tjohoo.


Jag hann visst springa förbi Kappahl också, och de hade klubbdag och 30% rabatt på allt.
Helena älskar "feta" halsband.


Upptäckte när jag kom hem att mina fynd faktiskt var rätt fina tillsammans.

Ja, så kan det gå när man kommer en halvtimme för tidigt!   :-)


 

 


Kommentarer
Postat av: Amandah

Hej. Har nu en liten "Bloppis." Säljer lite skor bla. Jeffrey Campbell, Converse och Topshop. Har även en hel del smycken tillsalu, armband och ringar. Kika gärna in om du är intresserad!



Annars hoppas Jag att du haft en superbra dag och får en lika bra morgondag!

Kramar Amandah

2012-04-12 @ 23:29:29
URL: http://exeggutor.se
Postat av: Sofia - Sofias Inredning

Suoerfint :)



Och tack för din kommentar, kul att du gillade byrån! :)

2012-04-18 @ 17:18:28
URL: http://sofiasinredning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0