Julkorten

Jag har många äldre släktingar, och framför allt i Finland som jag är rätt säker på uppskattar att få ett litet livstecken i form av ett julkort.
Tycker själv att det är mycket mysigare att få dem i hederlig pappersform i brevlådan, än som ett elektroniskt kort på mailen.
Visst, det är nya tider nu, och självklart hänger även jag med, men några "riktiga" kort får det allt bli ändå.

Här har jag laddat med julkort, röda pennan, skumtomtar och lite glögg.
Och i bakgrunden skymtar pepparkakshuset som jag lyckades limma ihop med smält socker, trots att nästan alla bitarna var trasiga när jag öppnade kartongen.
Nu är det upp till tjejerna att garnera det tjusigt, och dölja mina ihoplappningar.

Ha en fortsatt mysig måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0