Mysig 1:a adventshelg

Vilken härlig helg det har varit!
Det började redan i fredags med ett spontanbesök på Friends Arena och Julgalan.
Det var massor med fina artister, såsom Peter Jöback, Loreen, EMD, Molly Sandén, Kate Ryan och många fler.
(Tack våra underbara grannar för biljetterna.)
På lördagen åkte jag och tjejerna ut till Värmdö för att fira "Lilla Jul" hos bästa vännerna Fredrik & Sari.
Oj vad juligt och fint de hade fixat, och så mycket gott att äta, och god glögg, och en massa härliga människor att umgås med!
Idag har jag och L varit ute på promenad i det härliga vädret, handlat, och besökt svärmor.
Vi har även haft glöggmys hemma, lagat god mat, och jag o tjejerna har bakat pepparkakor.
En riktigt fullspäckad och julig helg helt enkelt!

 

 

Friends Arena

 

 

Carlsberg (mitt gamla jobb) har en egen bar på Friends, och det var så tjusigt där inne.

 

 
Upptänt och mysigt i trappan hos Fredrik & Sari, och sen hade jag så himla trevligt att jag glömde ta fler kort.
 

 

Är så glad att jag och L kom iväg på en söndagspromenad i det gnistrande och soliga vädret!

 

 

Pepparkaksbak (och lillsyrran vill som vanligt inte vara med på bild)

 

 
En frussen Emsing myser och värmer sig vid brasan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0