Bara vi två

Vilken mysig måndag vi hade igår, jag & Tessan!
Från att ha varit 5-6 personer varje dag under en period, var det bara vi två.
L jobbade natt, E sov hos pojkvännen och inga övernattande kompisar var här.
Jag & T städade lite, åt mat tillsammans och båda satt och skrattade till "Karatefylla".
Trots att jag bestämt mig för att gå och lägga mig tidigt hann klockan bli långt efter midnatt i alla fall, stön.

Men nu är jag på väg till jobbet, nöjd med mig själv, efter att ha simmat en km och belönat mig med en skön morgonbastu.
Hej tisdag, här kommer jag!



Kommentarer
Postat av: Sofia - Hildas hem

Så mysigt! Ibland får det vara värt att man är lite extra trött dagen efter man har suttit uppe :)



Jag hoppas att du har en härlig tisdag!

Kram Sofia

2012-02-28 @ 15:07:36
URL: http://www.hildashem.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0