Bloggpaus

Hej på er, och hoppas att ni hade en superskön helg!
Jag har varit supertrött och inte alls haft någon energi till att blogga.
Vi har däremot promenerat väldigt mycket i helgen, bland annat till vår kompis Mickes mamma.
L skulle hjälpa henne att installera ett nytt virusprogram i datorn, men när vi gjorde det visade det sig att hennes operativsystem inte blivit uppdaterat sen 2009, så det som vi trodde skulle bli en kvarts jobb på lördagen blev närmare fyra timmar i stället. Men vi hade trevligt, babblade och drack kaffe under tiden.
Sen var det ju Mello förstås, och det är ju en historia för sig...

Helgen swischade förbi och så blev det måndag igen.
Idag tog jag mig äntligen in till stan efter jobbet för att köpa mig en sport-BH.
Jag lyckades faktiskt få med mig både BH:n, en foundation och en ny tröja, trots att jag var helsvettig och släpandes på min träningsväska (måndagar är ju min löpträningsdag på lunchen).


Dagens shopping!

Nu är det hög tid att jag går och lägger mig, för i morgon är det simning och jobb.
Efter jobbet är vi några som ska på hockey på Hovet (AIK-Frölunda), och sport är alltid kul att se på live.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0