Du och jag

På tisdag är det Alla Hjärtans Dag, och romantisk som man är kunde jag inte låta bli att köpa en liten present till mig själv och min äkta hälft, hihi.


Ram inhandlades i helgen och sen var det bara att "montera" lite snabbt.


Haha, jag höll på att skratta ihjäl mig nu när jag såg datumet (när jag fotade bilden) på sidan av ramen.
Det satte sig verkligen klockrent, nästan så att man tror att det sitter där på riktigt.  :-)
Men i alla fall är detta ett grafiskt tryck som jag beställt av duktiga Sandra i Umeå.
Jag blev helt kär i hennes egen tavla när hon visade den på sin blogg, och dröm om min lycka när jag fick chansen att beställa min egen. Tack Sandra!

Kommentarer
Postat av: Victoria - Elvira Spekulerar

Åh, vad fint (framför allt med ditt egenhändiga datum på ramen)..



Kram Victoria

2012-02-13 @ 12:46:07
URL: http://www.elviraspekulerar.se
Postat av: Helena N

Hihihi!!!

2012-02-13 @ 13:32:53
URL: http://helenanygrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0