En riktigt bra torsdag

Ja det blev faktiskt en riktigt bra dag trots att jag var trött som ett as i morse.
Att trycka på snoozeknappen är en sak, men att stänga av alarmet helt på klockan utan att kliva upp ur sängen är livsfarligt, hihi.
Och det är precis vad jag gjorde i morse, så när jag väl vaknade blev det bråttom. Typiskt att jag inte kan låta bli att plocka ur diskmaskinen och fylla den med ny disk, passa på att vika gårdagens tvätt osv när jag redan är sen.
Någon frukost hann jag inte äta hemma, men väl rafsa ihop lite grejer som blev en smarrig start på jobbet.


Helt ok frukost som höll mig mätt och nöjd fram till lunch.

Och idag var en sån där arbetsdag som jag bara älskar över all annat, när man har så mycket att göra att man knappt hinner gå på toa, I love it.
Helt plötsligt var klockan över 17.00 och jag fick skynda mig till gymmet för att hinna vara med på pilatespasset.

Nu sitter jag och avnjuter kvällens obligatoriska tebalja och snart är det "hopp i säng", så att jag vaknar i tid och kan njuta av min frukost hemma vid köksbordet i stället för vid skrivbordet på jobbet.
I morgon kväll vill jag vara pigg också, för då ska vi hem till E & P och fortsätta planeringen inför vår lilla minisemester i maj. Roligt roligt!

Godnatt på er raringar!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0