Finaste ljuspelaren

Men oj, jag har ju glömt att visa den underbara ljusstaken jag & Lasse fick i bröllopspresent av världens bästa Carina & Micke.
Glömt ljusstaken har jag däremot inte gjort, för ljuset på den har tänts varenda dag, sen vi skaffade vår nya tv-bänk.
Innan var min stackars vackra ljuspelare instängd i sovrummet, men nu njuter jag av den varenda kväll.
Och om det är någon som missat vilken min favoritfärg är, så kan jag upplysa er om att det är grönt.

 

Jag sprang runt länge och letade efter ett riktigt tjockt ljus, ända tills det slog mig var jag skulle hitta det,
Inn&Finn förstås.
Självklart hittade jag det där till en billig penning, och det har brunnit timme efter timme varje kväll sen i början av januari, men nu börjar det snart bli dags att införskaffa ett nytt.


Någon som missat att jag förutom grönt även älskar att ha tända ljus runtomkring mig?!

Nej, jag tror nog inte det, och nu är det dags att dricka te och njuta av min vackra och gröna "pelare",
så god natt på er.


Kommentarer
Postat av: Carina

:) vad kul att ni gillar den. Vad fint med nya tv-bänken! Kram

2012-02-29 @ 09:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0