Grekisk kväll

Just nu sitter jag i min OnePiece, det enda plagg som känns ok, eftersom jag är så okristligt mätt.
Emma har fått extrajobb på Grekiska Kolgrillsbaren, och då passade jag på att boka bord där, så att vi skulle kunna "vara" med henne under Alla Hjärtans Dag. (Tur att jag bokade igår, för alla skulle visst ut och äta idag).
Jag lovar att dottern fick jobba för brödfödan den här kvällen!


Underbara tulpaner från L, som stod på bordet när jag kom hem från jobbet.


Jättesuddiga bilder från restaurangen, men helgefyr vad god mat de hade!
Detta är dolmades, och jag kommer garanterat att välja samma nästa gång jag går dit.


Saftiga, härliga lammracks med tzatziki. Blev så mätt att jag inte ens rörde klyftpotatisen.


Och vi blev serverade av den gladaste och sötaste servitrisen, vår egen Emsing.
Jag fick till och med paket av henne, och vad innehållet var får ni se i morgon.

Nu ska jag krypa ner i min renbäddade säng och påbörja en ny bok, så godnatt på er.


Kommentarer
Postat av: Sofia - Sofias Inredning

Åh, vad roligt att du lade märke till ljusstakarna och att du diggar dem! :)

Låter som en riktigt mysig dag, och vilken söt dotter du har! Kram

2012-02-15 @ 19:21:11
URL: http://sofiasinredning.blogg.se/
Postat av: Emma

Så trevligt att ni kom och hälsa på! :D <3

2012-02-15 @ 23:49:35
URL: http://elmyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0