Helvetesdag avslutades med Hamilton

Varför ska man få sådan mensvärk på äldre dar?
Idag har jag haft så himla ont att jag gråtit flera gånger.
Och jag som steriliserade mig för några år sedan, för att slippa äta p-piller och stoppa i mig onödiga preparat. Men så mycket tabletter som jag tryckt i mig de senaste åren har jag inte ätit under hela mitt tidgare liv. Värdelöst!
Jag var supertrött på jobbet idag eftersom jag sovit så dåligt, så jag passade på att ta ett par timmar komp på eftermiddagen och gick hem och vilade stund.
Sen var jag skapligt pigg och orkade gå på bion som jag & Lasse bokat.
Vi såg Hamilton och den var riktigt spännande.



Bra jobbat Persbrandt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0