Kommentarer

Gud så tråkigt!
Jag mailade Blogg.se angående att man inte kan lämna några kommentarer på min blogg.
De undrade om jag bloggar via appen och det är precis vad jag gör, eftersom jag och min dator hemma har gjort slut.
Då visar det sig att deras nya app-uppdatering har gjort att det inte går att kommentera.
Det var ju en himla bra uppdatering, NOT.
Hoppas att de löser det snarast!

Men om ni vill får ni gärna ge mig ett uppmuntrande ord på detta inlägg, som är gjort på min arbetsdator.

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Carita

Jag tänkte kommentera ditt knäckebröd och upptäckgte oxå att det inte gick. Jag har gjort brödet och jag tyckte inte om det från början men sen så blev det jättegott. Är slut nu så jag får väl göra en omgång till i helgen. Jag tryckte ut det med handen det gick riktigt bra fick lite bättre grepp då.

2012-01-20 @ 14:12:47
Postat av: Helena N

Akta dig Carita, det blir beroendeframkallande. Jag har nog bakat det mer än 10 ggr nu och det tar slut med en gång. Men du köpte väl inte de svarta sesamfröna som det ska vara enligt receptet!? Vi gillar inte det, för brödet får en så bränd smak då.

Jag tar hellre vita sesamfrön och vallmo.

Kram Helena

2012-01-20 @ 15:22:21
URL: http://helenanygrund.blogg.se/
Postat av: Christina

Hej Lena! Hur gick Melodikrysset idag? Jag vet inte vad dansbandet heter, annars allt ifyllt. Jag borde ju kunna dansbandet men det är blockerat i hjärnan, eller är det nåt totalt okänt? Snälla svara om du vet, så behöver jag inte ha det här snurrande i huvudet. Hälsa med dej och ha de så bra!

2012-01-21 @ 11:42:59
Postat av: Spanienfrugan

Är mycket irriterad på blogg.se appen just nu med! Jag kan inte blogga alls från min Iphone..grr

2012-01-21 @ 20:40:45
URL: http://spanienfrugan.blogg.se/
Postat av: Helena N

Christina? De heter Blender.

Kram Helena

2012-01-22 @ 01:13:15
URL: http://helenanygrund.blogg.se/
Postat av: IsaMarie - Fotografi

Haha, vilket genidrag från deras sida!

2012-01-22 @ 21:33:46
URL: http://isamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0