Största händelsen 2011

Välkommen 2012, detta nya spännande år, som enligt vissa kanske är det sista (Mayaindianerna och undergången ni vet...)
Men jag väljer att vara positiv och tror att det blir det bästa året hittills.
Det är så mycket som händer detta år;
Emma tar studenten och det blir intressant att se vad hon gör efter gymnasiet, Tessan slutar grundskolan och ska börja i gymnasiet, vi får en massa nya kollegor på jobbet och min arbetssituation kommer säkerligen att förändras drastiskt, jag & L  kommer säkerligen att ta vara på vardagen precis som tidigare, och inte leva enbart för semestern en gång om året.
Jag tror verkligen på år 2012!!!

Och vad hände 2011 då!?
Vi har njutit av livet och bara haft kul, men det allra största som hände är definitivt det som skedde 29:e juli i Mellbystrand.
Jag och L slog äntligen till, efter 22 år tillsammans, och gifte oss.
Det blev ett dubbelbröllop med finaste Micke & Annelie (som har varit tillsammans ännu längre än vi).
Bröllopet var hemligt och våra enda gäster var våra övriga bästa vänner Calle & Maria, Fredrik & Sari, och barnen/ungdomarna så klart.
Vårt bröllop blev precis som vi ville ha det: Enkelt, familjärt, skitkul och över all förväntan.
I och för sig hade jag inte trott något annat, för man har ju valt rätt vänner, hihi.







Jag ser tillbaka på år 2011 med ett fånigt leende och blickar framåt med spänning.
Ska midjemåttet öka i år också!? Hihi

Vad längtar ni i efter och ser fram emot under 2012?

Kram från mig!


Kommentarer
Postat av: Victoria - Elvira Spekulerar

Åhh, vad fina ni var och vilket minne för livet.



Kram på dig finaste Helena



//Victoria

2012-01-03 @ 16:27:52
URL: http://www.elviraspekulerar.se
Postat av: annelie

Håller helt med dig, Mellby 29/7 var det bästa!!!!

Vi får göra om den i sommar fast utan vigselförättare. hälsar fru Berg.

2012-01-09 @ 21:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0