Laddad för fredagen

Efter en delikat och stadig frukost står jag mig fram till lunch och är ordentligt laddad för en tuff fredag.
Först jobb och sen blir det till att fixa inför morgondagens middag;
vi måste städa, förbereda både förrätt och varmrätt och baka ytterligare en marängtårta.
Igår kväll provade jag på pilates (årets första träning) och när jag kom hem kände jag mig pigg o alert, så då bakade jag den första marängtårtan. Eftersom vi blir så många i morgon behöver jag nog en dubbel tårta.

Men idag är jag stark, så allt kommer att gå som en dans (övertalar jag mig själv, hihi).


Keso-och havreplättar med kanel, toppade med kvarg (smaksatt med lite vaniljpulver), ljumma jordgubbar & blåbär, och frön (linfrön, solroskärnor & pumpakärnor).
Supergott!

Kommentarer
Postat av: Carina

Ser jätte gott ut! MUMS!

2012-02-04 @ 08:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0