Jag har nollkoll

Jag brukar nästan aldrig berätta om alla kändisar som springer på mitt jobb, men det här måste jag bara delge er, för det var rätt kul:
 
I fredags kom det in ett gäng tjejer, varav endast en pratade svenska.
De skulle visst "repa" i vår danslokal, men pga lite missförstånd blev det en viss förvirring till att börja med.
Medan jag letade efter bokningen började tjejerna fnissa och peka på min radio, som spelade låten Lala Love.
-It´s my song, säger en av tjejerna.
 
Dessa söta tjejer var alltså Ivi Adamou, den übersnygga tjejen som sjöng Cyperns bidrag i Eurovision Song Contest, och hennes dansare, som skulle repa hos oss inför Sommarkrysset på Gröna Lund.
 
De måste ha tyckt att jag var bra knäpp som inte alls kände igen dem, hihi.
 
Hur kunde jag undgå att känna igen denna vackra kvinna!?
Jag kommer aldrig att lyckas som stalker, det är ett som är säkert i alla fall, hihi.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0