Nedräkning...

Vilken härlig dag det har varit, och vad skönt för alla semesterfirare att äntligen få lite sommar.
Själv har jag bara två arbetsdagar kvar innan ledigheten börjar.
Det ska bli himla skönt att vara ledig ett tag, men det blir en annorlunda semester i år, eftersom jag & L åker till sommarstugan i Finland utan Emma och Tess.
Tänk att våra flickor har blivit så stora nu!
 
Undrar om "huggis", som låg och värmde sig en stund varje morgon innan han gav sig ut på jakt, är kvar!?
 
PS! Jag är mäkta stolt över denna bild.
Trots att varenda hårstrå på min kropp reste sig av obehagsrysning vågade jag mig så nära med min lilla digitalkamera och förevigade ögonblicket.
 
Åh vad jag längtar till Finland nu, och "huggis" får gärna vara där också, så länge han inte bråkar med mig, hihi.
 
 

Kommentarer
Postat av: Kelly

Hej Helena!

Tyvärr har ingen ställt upp i min P&G tävling, men du kommenterade att du hade kanske en hel del hemma? :-) kramkram!

Svar: Hej Kelly! Jag ska försöka komma ihåg att fota lite P&G hemma.Vilken härlig semester du verkar ha haft i Barcelona förresten, du är så brunbränd och fräsch.
Kram Helena
Helena Nygrund

2012-07-05 @ 09:50:45
URL: http://kellybiddle.se
Postat av: Sofia

Jag hoppas verkligen inte att "huggisen" är kvar - jag har ormskräck. Det burkar alltid vara jag som ser dom också i finska landet - konstigt, jag som "aldrig" går och letar efter dem!?!
Vi ses i Finland, men jag jobbar en vecka till innan jag åker...

Kram
Sofia

2012-07-05 @ 17:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0