Så många val

Det är dags för Lasse att skaffa nya glasögon, för han har inte bytt på tre år.
Efter genomförd synundersökning visar det sig att han får gå ner i styrka och skaffa svagare glasögon!
Gammal och svag=svagare glasögon, hehe.
(Gissa om jag älskar att reta "lill-plutten", som faktiskt är två år yngre än jag)
 
Trots "nedköp" i styrka vill man ju ha snygga bågar, men gud vad svårt det är att välja!
Vi har ett gäng bågar hemma nu och gör en "gallup" med nära & kära, för att få lite råd.
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Förstår problemet, själv fick jag skaffa progressiva linser sist jag bytte linser. Kände mig urgammal när jag inte såg det jag ville läsa. Glasögon är också ett stort problem att välja speciellt när man ser så dåligt som jag gör - jag ser inte hur jag ser ut utan att ha näsan intryckt i spegeln. Lycka till med valet!
Hälsa den "gamle" mannen.

Kram
Sofia

Svar: Jag har hälsat :-)När åker du till Finland då?
Vi åker på måndag morgon, bara jag& L.
Hoppas vi ses på Skaggle!
Kraaam!
Helena Nygrund

2012-07-03 @ 22:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0