Solnedgång vid Mellbystrand

Just nu är jag en fullkomligt usel bloggerska, men till mitt försvar, förutom dessa fantastiska människor som jag vill vara tillsammans med varje sekund, är internet under all kritik. För tillfället har jag lite kontakt med cyberrymden och passar på att ge ett litet livstecken från min semester. Vi är hos våra absolut bästa bröllopsvännner, Micke & Annelie, för vi firar ju bomullsbröllop tillsammans på söndag. Igår kväll var en sån där magisk dag som man minns länge; Efter god mat och dryck gick vi, tillsammans med en massa sköna människor, ner till stranden för att titta på solnedgången. Det spelades volleyboll, busades i sanden, vi satt på rad och väntade..., och efter solnedgången blev det gitarrspel, sång och nattbrasa. En natt att minnas!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0